Efter en intensiv helg är vi äntligen hemma och kommer förmodligen inte röra oss ur fläcken resten av kvällen. Det blir hämtmat och film i soffan. Igår var jag och sambon (tillsammans med resten av familjen) hemma hos mamma och pappa för att fira pappa som fyllde år. Det blev fika i mängder, god mat och en mysig stund i skenet av tända ljus under Earth Hour. Bilder från helger kommer! 
 
Idag var det dags att städa ut min gamla lägenhet och lämna tillbaka nyckeln. Efter några timmars effektivt slit var vi klara och trots att jag trivts riktigt bra i min lilla 30 kvadratare kändes det skönt att lämna nyckeln och känna att jag verkligen flyttat på riktigt! 
 
 
 
Varje list och varje vrå ska skrubbas... 
 
 
 
Samtidigt som det är skönt känns det såklart lite sorgligt också. Jag har trivts väldigt bra i min lägenhet, och jag kommer sakna mina stora, fina fönster - och framförallt utsikten över domkyrkan... Hej då lägenheten! 

Kommentera

Publiceras ej