Sitter på golvet, lutar ryggen mot soffkanten. Datorn är uppslagen i knäet, Bonnie sover tätt intill och den nästintill uppdruckna tekoppen står inom räckhåll. Jag hör vinden yla utanför fönstret, men här under min filt är det mjukt och varmt. Just i detta ögonblick finns det inget mer jag önskar. Hoppas ni får en fin fredag!
 
 
Jag älskar koppar och muggar i alla dess former, och det här är en av mina absoluta favoriter. Precis lagom stor för morgonkaffet (eller teet) och hur fint är inte kattmotivet? Glöm inte att alla sorters drycker smakar bättre om de dricks ur en härlig och omtyckt mugg!
 
 
fredagsmys, godmorgon, golden, goldenretriver, mac, morgonstund, valp,

2 kommentarer

Anonymisen

25 Apr 2015 16:05

Älskar sådanahär inlägg, blir så varm i hela kroppen och knoppen! <3 :)

Svar: Och jag blir varm i kroppen och knoppen av din fina kommentar, tack snälla du! :)
Mielo

Mikaela

25 Apr 2015 20:18

Fina bilder :)

Svar: Tack snälla! :)
Mielo

Kommentera

Publiceras ej