Vaknar upp och ser solljuset skymta bakom rullgardinen. Gnuggar sömnen ur ögonen, rycker i gardinen och sköljs över av en våg av ljus och värme när den rullar upp och solen utanför fönstret fyller rummet. Fyller mig, min själ och hela mitt sinne. Kommer snart på att jag är ledig idag, har ingen anledning att stressa upp. Sjunker ned mot kudden igen, drar det fluffiga täcket omkring mig. Som om jag låg i ett moln tänker jag. Kanske slumrar jag till, kanske kliver jag snart upp och knäpper på kaffebryggaren. Kanske kryper jag tätt intill han jag älskar och andas i hans nacke, känner hans lockar kittla mig på näsan. Kanske blir det här en alldeles underbar dag - ja det tror jag att det blir!
 
 
 
 
 Godmorgon världen!
 
 
 
 
frihet, guldkant, kärlek, livskvalitet, sovmorgon, uppskattning,

2 kommentarer

CQ

28 Mar 2015 12:21

Mysiga bilder!

Svar: Tack :) Kram
Milla

chrissy

29 Mar 2015 13:56

wow vilket ljusinsläpp!

Svar: Ja, jag älskar att ha ett riktigt ljus sovrum :) Kram
Milla

Kommentera

Publiceras ej