Då jag för knappt två veckor sedan flyttade till en ny stad för att få leva tillsammans med mannen jag älskar, har den senaste tiden varit ganska hektisk. Vi har packat, burit, handlat, diskuterat inredning, åkt till sopsorteringen, handlat lite till, burit lite mer. Varje kväll har vi somnat som stockar så fort vi lagt huvudet på kudden. Och utöver detta har jag alltså flyttat ifrån min familj och mina vänner till en helt ny stad där min sambo är den enda jag känner Så jag kan inte säga annat än att det har slitit, både på kropp och knopp.
 
Därför har vi nu bestämt, sambon och jag, att den här helgen ska vi bara ägna oss åt varandra. Äta god mat, titta på mysiga filmer, bada bubbelbad och kramas dygnet runt. Det känns välbehövligt och otroligt härligt. Så nu tänker jag logga ut från datorn, lägga bort mobiltelefonen och bara vara. Utan teknik, utan uppkoppling, utan att vara nåbar för någon annan än han jag ska spendera helgen med. 
Trevlig helg!
 
 

Kommentera

Publiceras ej